CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 19, 2010

I am listening to Jamal's songs..
ahaks,,
saya tergoda sungguh2..
hmm..mmg sgt2 suka dgn his songs..

this one particular song..
saya suka..masa dgr dalam kreta, a newer version, adalah sgt berbeza dgn yg saya jumpa n download from internet..
tp cmne pn, i like sgt lagu ni..
sila la fhami lagu ni..sebab ia sgt best..

Kenangan Tak Bisa Dilenyapkan~

Semakin kau diam
Semakin kau cengkam
Perasaanku
Tidakkah tersimpan
Rasa kasih padaku
Walau secebis

Kenangan
Tak bisa kau lenyapkan
Walau bagaimana
Kau cuba memberi alasan
Kerana ku tahu
Itu hanya dusta
Adakah di hati
Terasa penyesalan
Menyintaiku

Apakah aku tak setaraf
Dengan apa yang kau inginkan
Jika itu yang benar
Biar aku hentikan
Desakan ini
Kerana kupunya harga diri

Ku takkan merintih
Walau dada pedih
Membakar 

hehe..makin banyak la lagu jamal dlm laptop saya ni :P

0 comments:

Post a Comment