CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 8, 2010

Sepi dunia di dalam riuh rendahnya~

Bila kebenaran mengetuk realiti..

walaupun sblm ini kebenaran itu telah lama dtg menjenguk..

namun tatkala ia dtg menjengah...

tak sanggup rasanya utk menghadapi semua itu...

di kala tahun yg paling genting...
di kala masa yg paling sukar...

kebenaran itu menjadi satu realiti..satu kebenaran yg selama ini aku cuba lenyapkan..
kebenaran yg selama ini kuharap bakal terlenyap begitu saja...
kebenaran yg kian menusuk hati..yg membuatku menangis dlm senyuman...
kebenaran yg memisahkan aku dpd pelangi pagi,petang,siang dan malam yg selama ini aku harapkan, yg setiap masa aku dambakan...

kerana aku perlu pergi jauh...
kerana aku tak selayaknya..
kerana milik org, bukanlah milik ku...
kerana aku sedar, di mana letaknya diriku..
kerana aku tak mampu...
tak mampu melupakan..
tak mampu melepaskan..
namun...
aku juga tak mampu meneruskan anganan yg kian hancur berderai, satu persatu...

and the song goes..

Sepi dunia, di dalam riuh rendah nya..
  pedih jiwaku, tanggung derita..
    patah hatiku, kesalan tiada terhingga...

2 comments:

miki

love u!
wada kuat!

Wada Adam

oh cik jannah syg..
thanks a lot :)
dan sila lah abaikan segala kata2 yg saya coretkan di sini..mgkn kerana emosi yg tak stabil :) hehe :P

Post a Comment