CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 16, 2013

Years are wasted..
Throw away all those memories that i've kept all this while..
I am no one to him..
No one..
I dont even been consdered as his friend..

Lonely journey alone throughout these days and nights..

Mungkin aku tak sepatutnye pernah menyimpan rasa..
Atau mungkin sebenarnya cinta mmg takkan pernah aku miliki..
Mungkin,aku tak selayaknya dicintai sesiapa..

No one knows how it really break my heart..into millions of pieces..

Bila sendirian, tiada apa lg yg mampu ku lakukan..air mata turun sederas hujan lebat di musim tengkujuh..

Tak pernah ku pinta apa2..tak pernah..

Cuma tlg jgn sakiti hatiku..
Kita tau kita tak layak utk org sehebat itu..
Siapalah kita kan..?
Rupa xde..pangkat xde..harta lagi la tiada..

Tp..
Kita ada hati jugak walau pun saya serba tiada..
Dan tak sepatutnye selepas ditaburkan semua harapan pd kita, kemudian terus diamkan semuanye...

Langsung xde pape penjelasan..
Kenapa..?

Am i that hina to u..?
Though i am not the perfect girl for u, u cant do like this to me..

Do u know how it hurts..?
Tak tau kan..
Yelah..a guy like u,can always hae any girl that u want..
But that doesnt give u the right to treat me like u do...

Sbb kta bukan sesiapa..
Macam tu ke..?
Coz i am nobody so u can use me as u please..right?

No one know how i feel right now..

It hurts even to breathe..
It even hurts to do my work coz every little thing that i do reminds me of u..
I cant even drive as the car reminds me of u..
Everything reminds me of u..
So silly of me..
Being stupidly in love withthe guy who has never ever care or even bother about me...

Stupid me..
Stupid silly fool of me..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment