CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 26, 2013

till this point of time

Sampai ke saat ini..
Saya dh pasrah dan berserah..
Dah malas nk pikir pasal pape..
Nak kena marah..marahlah..saya pasrah..
Nak kena maki hamun..makilah..hamunlah..
Saya pasrah..

Dan yg plg utama,
I have come to the point of accepting that i'll be forever alone..
Haha..
Sampai umur setua aku ni pn masih xbertemu cinta sejati..
Jadi, terpaksa la terima yg forever alone tu ialah satu kebarangkalian dlm hidup ku..

Bila pikir semula..
Ramai sgt HO yg cantik2 dan still single..
So..kalau mereka yg cantik ni pn.still xjumpa the right one..
Aku...?
Haha..mmg harapan tinggal harapan la kan...

Ntahla..
Rasa sia2 bg hati pd org..
Seriously rasa diri xberguna..

Hmmmm.
My posts are so depressing kan..?
I know..i know..
Tp..
Apa yg saya bole buat..?

I am losing it..in either way..
Apa lagi yg tgal utk diriku..?
Xde pape..

People kept on saying that i look sad..
Though i smile all the way..

When they start to ask, "stress dgn kerja"..
Thats all i can lie to them..
Apalgi yg bole dikata..?
Ntahla..
I dont know..
Does it really show..?
Entahla..

Bila rasa dlm hati semakin tawar..
Apalagi yg mampu aku lakukan..?

Aku mmg bsyukur yg my family n frens are always here for me....kalau x,mst lagi parah..

Ntah la..
Apa la dikenang pd org yg xsudi..
Sepatutnya aku cuba melupakan..
Tp..
Sampai skrg..
Semua nye duk teringat...
Plus..
The question of, "what if..."

Stupid me..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment