CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 15, 2012

Kadang tu terfikir..
Wlaupun kita ni ala2 antisosial, tp i still got friends yg sayangkan saya..

Yeay!!
Ari ahad malam aritu kuar dating ngan mijah cyg..
Weee ^_^

Mmg rindu sgt dgn mijah..wlaupun kami keja satu ospital,tp kami sgt jarang bjumpa..huu

Semuanya gara2 ke-antisosial-an diri ku..

Nasib baik mijah mmahami dan slalu sgup kuar dating dgn kta..

Makan2 mknn arab kat Dima (ke Dami..ke Dimi..? Hehe..xingat dh nama restoran nye..)

Then icecream time with mijah at TuttyFrutti..yeay ^_^

Mijah..
Fon ni gedik..
Gambar mkn icecream kta tu ilang cmtu aje...sedey..sobsob..
Makna nye kena kuar dating mkn icecream lg..kan. .? ;-)

Then arini..
Kuar dgn idayu..yeay!
Jalan2 kat JJ lama..
Disebabkan poket ku sudah kekeringan, almaklum la sudah tgh bulan,i kan suka abis kn duit xingat dunia masa dpt gaji then duk melopong masa tgh bulan sbb budget lari..haha
Typical me..
Maka kami berwindow shopping td..

Dan makan sushi...nyum nyum..

Idayu..thanks ajar aku mkn sushi sotong ngan ikan..sedap!!!!!
Lenkali kta mkn lg byk eh..
Haha

And saya ternampak sluar polkadot yg oh-so-adorable sampai saya tergolek...

Tp malangnye,ehem,size nye hny utk org ramping saja..haha
And i decided i am going to buy one for my little baby sister..
nak beli kn td takut dia xminat pulak..esok disebabkan kta off,i am planning to bring her there for shopping..haha
(eh...rasa nye duit dh tinggal sikit kn..masih bharapan nk belibelah bagai..)


I am happy..
Alhamdulillah..
So bila saya happy..
Saya dh xbenci2 dh pd org jauh..
Uhu..
Lama nya xdgr crita...
Uhu dan uhu lg...


posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment