CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 9, 2012

enough

Hari bertukar minggu..

Minggu bertukar bulan..

Bulan bertukar tahun..

Adakah perlu ku menunggu hingga berkurun...?


Selama ni..

Saya sendiri yg xbijak menyusun waktu..

Sampai terleka dibuai rasa hingga akhirnya terbazir usia...


Biarla..

Saya sendiri yg ter-obssess kan dia..

Takde sapa pn suruh..

Salah saya sendiri..

Padan muka saya sendri..

Kalau dh password pn berkaitan dia,

Apa lg yg bole saya buat utk menafikan betapa besarnya kesan dia dlm idup seharian saya....?


Menanti tanpa jawapan seolah nye menunggu till eternity..


Tp kalau sekadar sedikit soalan ditanya dh membuatkannya diam seribu bahasa..

Apatah lagi utk ditanyakan kebenaran..


Sebenarnya,i am the one yg tak berani kehilangan dia..


Kalau ditanya the unevitable question to him...

and he frankly said NO...

Maka dgn pastinya diri ini akan kehilangan persahabatan nya...

Sesuatu that i cant live without...


Tp..

Sekarang..

I am thinking of leaving all these behind...

No more 'him this', 'him that' anymore....


Maaf..

Kita dh terlalu penat..

Penat menunggu..

Penat menanti..

Sedangkan semuanya belum pasti..


Hmm.

Yes..i am too used to be 'with you' sampai semua ni memakan diri..

Tp mungkin kita kena cari jalan hidup kta sendiri...

Sbb kta pasti,awk sendiri bahagia di sana...kan.?


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment