CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 15, 2011

Birthday mama semalam :)

Yesterday was my mama birthday..
happy birthday mama muah muah..

semalam dpt off, dgn arini gak..
so, i am happy..
dpt duk umah dgn mama..

walaupun most of the time i spent it dgn tido dgn penuh nyenyak..
tp, at least, what i wish for, utk dpt cuti masa birthday mama, telah dimakbulkan..
smile smile smile..

disebabkan abah kerja..dakdik kerja and baby xberapa sihat, AGE, cian tgk my little pumpkin ni masa dia xsihat..
so, xde la dpt celebrate besar2an..
tp it was fun..

abah balik bawak kek scret recipe, the one that i know mama nak, chocolate chip walnut..
hehe..i am the only one in the fmily yg suka cheese cake, yg lain, for birthday, surely akan pilih kek selain cheese cake..ahaks..

then we went to eat at Windmill..lambchops n sirloin steak..si manja yg xsihat cuma makan spaghetti bolognaise..

tp, seronok sbb smua ada kat umah..
abah,mama,adik,ija,baby n me..

TO my beloved MAMA

Happy birthday mama
thanks a lot for being the best mother that one could ever dream of..
thanks for always being here for me..
the one that i know will always be by myside, through my darkest days and scariest nightmare..
the one that i turn to for everythinf..
for accepting me for myself..
not even once pun mama mengeluh walaupun anak mama sorg ni byk bunyik nye, byk karenah nye..

thanks a lot for loving me,endlessly..
my life is so wonderful for u r here with me..
my life is so meaningful for u r always here for me..
and i love u soooooo much..more than anything in this world..

sempena birthday mama, ayu doakan,
mama sihat slalu..
mama gembira slalu..
mama bahagia slalu..
smoga mama sntiasa tersenyum,
smoga mama sntiasa gembira..
smoga mama sntiasa dirahmati dan diberkati Allah..
smoga mama panjang umur, murah rezeki dan sihat stiap masa..

dan smoga ayu dpt membuat mama bahagia slalu, coz that's all i can do utk membalas smua jasa, dan pengorbanan mama utk ayu slama ni..

sayang mama sgt2..
muah muah :*

0 comments:

Post a Comment