CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 13, 2011

sekarang, dah sebulan lebih duduk menganggur..
menunggu kalau2 ada yg sudi mengambil saya bekerja..
kuang kuang kuang..
mcm terpinggir je kan..tp mmg betul la..
dah lama sgt duduk kat umah, terasa macam khidmat saya xdiperlukan..ahaks :P
ni pn, dah tak tau nak wat apa ni...
nak baca buku MALAS..
nak revise MALAS...
serba serbi MALAS la kesimpulan nye :P
haha..

and nk crita kat sini..
bila dh sampai umah, fon saya ni dh macam xwujud..
selalu nye ada kat bawah bantal..mmg stiap masa kat bawah bantal la..
cuma dijenguk tatkala nk tido..hehe
tu sbb la saya telah byk kali ketinggalan menjawab sms kawan2 tersyg..

aritu Puan ct nad cyg ada msg, bgtau dia ada kat melaka..
i didnt read the msg till late at nite, 2am cmtu la baru baca..ish ish ish..
masa decide nk reply tu, takut gak la, kacau istri org lak malam2 buta..
tp luckily, esok pg nye she replied, xmarah pun sbb saya bg sms malam2 buta tu..
oooho..sori my dear...
i miss u sooooo much.

and ada skali tu, Puan len cyg pn ada msg..
and i did reply lambat,as usual masa nk tido..
hehe..
sori sgt len cyg...
and i miss u sooooooo much gak dear..

rindu sgt2 masa kita bertiga wat elektif sama2..
pegi mana2 asyik bertiga..
bahagia sgt bila bsama2 dgn mereka...

tp skrg...
alhamdulillah..
both of them dah bertemu jodohnya..
and i am soooooooooo happy utk korg berdua..
gembira sgt bila dpt tau besties saya ni berdua dah selamat berumahtangga..
haha..tinggal la saya sorg duduk di rumah saya yg ada tangga ni..
i miss u both soooooooooooo much..
harap2 korg akan kekal bahagia selama2nya..
sbb bila korg bahagia,kita gembira...
:)

p/s: rasa2nye, sumtimes saya anta sms gak pd mereka yg dirindui selalu..antara nye (wah!!macam ramai la pulak yg saya sms di kala malam buta kan =P) cik mucuk..kn cik mucuk kan..?? miss u dear..

0 comments:

Post a Comment