CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 26, 2011

drpd crite benda yg xsyok..
baik crite benda yg syok..

haha..
tp nak gak tulis benda xsyok..
----> benci bila berulang2 saya asyik terbaca benda yg sama..dah la..xpayah nk ulang2 benda tu..i understand..and i am moving on..bubye!!~

benda yg syok..? banyak..tp bila nk tulis blog je, asyik terlupa..hehe..
antaranye ialah-

Puan Len dh preggy..yeay!! congrats dear..xsabar nk tunggu baby lahir..hehe..mst comel cam mummy dia yg supermodel tu :) masa baca status len kt fb, kita melompat2 happy..Alhamdulillah,congrats to Len n her hubby..smoga dipermudahkan segalanye utk Len, sahabat baik saya ni :)

Saya dh jadi pemandu yg semakin berjaya!! yeay!! ari2 (padahal baru sehari..hehe)anta Adik gi kerja kat Semabok..jauh tu dpd umah..pagi2 dh kuar nk anta dia..ptg lak, kul 5pm dh gerak nk jemput dia balik..mmg la saya pemandu berjaya..

duk umah dgn jaya nye..
menyanyi2..
melompat2..
bergolek2..
main2 dgn Kiko..oh, lupa nk ckp..Kiko dh ada kawan baru, Koko..tp Koko xsama spesies cm kiko..Koko ni garang sikit..dah la suka korek2 lubang..haish~

oh oh..yg paling best..baru lepas tgk video konsert Jamal a few days ago..
dan masih terasa di awang2an ni..
suka nye saya..suka nye saya..
xsabar nk tunggu konsert Jamal yg seterusnye pasni..
for sure i want to go!! compulsory!!
yeay!!


p/s- oh..and terlupa lak nak ckp, ada gak la lelaki ensem kat melaka ni rupanye.
so, me..? sight-seeing + cuci mata tgk lelaki ensem, walaupun mereka sekadar adik2 kecik..
kui3..ada harapan la utk mengurat mereka ni dlm 10 thn lg..haha..xpe..pelaburan utk masa hadapan.. :P

0 comments:

Post a Comment