CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 23, 2010

Sesak~

So, bila dgr these, what comes to ur mind:
Sungguh ku merasa resah, untuk menilai sesuatu yang indah
Namunku ada pepatah, yang aku gubah...

and saya tau sambungan pd kata2 ini...this is actually the lyrics of lagu di sana menanti, di sini menunggu~
 Di sana hanyalah menanti
Sampai bila pun ku tak pasti
Bertanya khabar melalui tinta
Jarang sekali bertemu muka
Namunku tahu dia setia

Dan di sini tetap menunggu
Berada jelas di mataku
Kasih tak luak terhadap aku
Sanggup menunggu kata putusku
Sayang ketabahanmu menawanku


owh owh...ada yg di sana yg sdg menanti kah...?dan ada yg sedang menunggu di sini ye..? Persoalannya, siapa yg di sana dan siapa yg di sini....? and i dont even know about this...???
maka nye, baik la saya yg bukan di sana maupun di sini ini, mengundur diri...ahhahah :P

Rasanya, i have a delusion of jealousy kah...? macam ya, kan...? jealous pd siapa pn saya tak tau coz i have no one utk dijeleskan...
atau, adakah i have erotomaniac delusions...? hahaha :P tp kena la perasan ada org yg of high-rank yg jatuh cinta pd kita.. sekali lg penangan posting PSyChiaTry :P


 
.hahahaha...tentu skali tidak!! org of same rank and even low rank pn xde yg suka, apatah lg those yg high-ranking...haha..mmg lawak betul la...

So, if someone wants to make a statement from a song, so, let me give a statement from a song too...and this is from Ukays jugak, tajuknye, Sesak~ 
 
Begitu banyak sekali persaingan aku harus tenang 
Menghadapi sedangkan dirimu pula jadi perhatian setiap insan
Biar apapun jua tafsiran bermain dipenjuru hatimu
Relaku tempuh namun mengalah usahlah kau harapkan
 
Hahaha,,silap,silap..sila jgn percaya, and plz dont be afraid kerana all these would not happen...saya bukan la seorg yg tebal muka n tak tau malu, trying as much as one can to get the one that she like...i dont have that much courage to keep on fighting, indeed, i'm wouldnt stay long if i already know that i wouldn't have the chance at 1st place~

CONCLUSION:
Kisah dan lagu ini tiada kaitan dgn dunia realiti, saya, dia, mereka atau sesiapa sahaja......semua nye hanya delusion of a girl yg tak pasal2 menjadi ntah pape tatkala mendengar that 1st song... only that specific rangkap, i know it was not meant for anything, tp yelah, i dont know why la perasaan ni jd merepek sehingga cmni skali...ish ish..

0 comments:

Post a Comment