CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 20, 2014

Xdapat tido

Sometimes..
I do wonder...

What else do I need in life. ?
Allah bg smua nya mudah utk aku..
Belajar senang..
Dpt kerja senang..
Rezeki ada...

Cuma mungkin Bab jodoh aku agak ketinggalan..
Tp..
Sampai sekarang aku sgt gembira dgn hidup Ku.
Alhamdulillah..
Semuanya berjalan just like what I want..

And skrg,dh mampu bernafas lega dlm hal kewangan..
Mmg saya xde simpanan mahupun harta..
Tp bila hari2 dpt lihat senyuman mama abah ..itu la harta aku yg paling bermakna ;)

And talking about man  ...
Hmmm
Stakat ni saya mmg xjmpa lagi lelaki yg saya rasa dpt kawal diri saya yg sgt just memberontak dan membantah ini..
Huhu..
And. 
Kalau ada org ckp hidupku akan kesunyian Kalau tiada lelaki...
Haha. 

Adalah!!!
Saya ada lelaki la dlm idup saya..

I always have the anak ikan...
Yg bole jd tempat utk aku membebel2. 
And gelak2 sepuas ati...
And he also understand me too well..
Haha

Such a convenient way...
To have an anak ikan is like to have a bf without any commitment and any expectation..
And most importantly..
No string attached..
I can do whatever I want and so does he..
Haha.

Saya Dah Penat dipermainkan dan dipergunakan dan diperkotak-katikkan oleh insan bernama lelaki...

Buat aku..
Sehinggalah jodoh Ku tiba...
Sukar utk Ku percaya lelaki....


Posted via Blogaway

0 comments:

Post a Comment