CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 28, 2012

dulu...

Percaya x..
Dulu2..masa zaman skolah..
Slalu rasa suka sgt2 askar..hehe
Rasa mcm ada semangat kepahlawanan melayu sejati pd askar2..
Slalu suka tgk prebet2 muda yg kdg2 dlm lori askar..
Haha.
Up to one point in my life,terasa mau 'tackle' je sorg abg askar yg ensem gagah berani bersemangat pejuang..
Hahaha..

Dan angan2 tu terbawa2 smpai zaman matriks..

Tetapi once dh msuk main campus uia kuantan,terus hilang angan2 itu..

Motif crita ni..?
Heee.

Skrg ni walaupun saya dh jd HO..
Slalu terserempak dgn para askar..
Yg muda..tough..yg hensem pn ada..
Plus, few chances did arise..
But..
Is it me, the foolish one sbb tak grab the chances..?

Kadang rasa saya dh terlalu byk bazirkan.peluang2 yg ada..
Makin hari umur dh makin bertambah..
Tapi...
Saya masih xbertemu with 'the one'..

Mungkin kah saya perlu jadi lebih 'terbuka'...?
Try to grab each opportunity that comes..?

Tp...
Hati ni slalu kata 'no'..
Ntah la...

A few days back..
Nampak lori askar dkat perkarangan hospital..
Saya hanya tersenyum..
Terkenang my kenangan di kala muda yg pernah teringin nk.tackle.abg askar..

Tp skrg...?
Haha...

The truth is...
There is one 'abg askar' yg slama ni ada dlm ati-dan-prasaan-dan-jiwa-serta-minda saya slama ini..
Tp 'abg askar' ni bukan lah abang sbb dia bukan lah lebih tua dpd saya..
Haha..
Plus, bukan la sebarangan 'abg askar'..

Tu sbb saya masih menanti..
Sbb dia ialah 'abg askar' yg bukan sekadar askar biasa.
Sbb dia adalah 'abg askar' yg xpernah perasan pn kehadiran saya di sini...
Ahaks~

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

Post a Comment