CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 19, 2012

salam syawal 1

The lirik..of my current favourite song..
Teman pengganti by black+malique.
Haha..
Kalau la ada yg benar2 menghargai a girl like the song does..
"aku bersumpah harap kita mati pun bersama.."

Kenapa..?

Sebab rasanye smua yg dikatakan pasal that girl, saya dh cuba buat yg terbaik..sebaik boleh..semampu diri ini...

"hanya kau yg tahu kodeks ku yg kompleks. dlm disleksia cuba kekal dlm konteks.
Bila dunia seolah xmemahami,
Kau sudi selami,dalami dan mengalami.
Sedia mdengar.sentiasa hadir.
Ingat stiap ulang tahun setiap hari lahir.
Tiba pg syawal,kaulah yg terawal.."

Mungkin aku xcukup mengetahui kompleksnya konteks hidup dia..

Mungkin aku xcukup selami,dalami dan mengalami dikala dia dlm kesusahan,keresahan dan kegelisahan..

Mungkin ku xsentiasa bersedia mdengar, xslalu hadir di saat yg diperlukan..

Bahkan,mungkin aku bukan la yg terawal di saat stiap ulang tahun nya..

Bukan mengungkit..tidak..
Cuma sgt terkenang kisah silam slama ni..
Menanti dlm kesunyian mmg menyeksakan..
Hidup jauh lebih setahun kini membuat kan diri ini makin lali..
Lali dgn semua kerinduan dan kesunyian ini...
Sampai akhirnya,diriku tersedar, ofcourse la aku btepuk sebelah tgn...
Tp..
Yelah..
Hati ni sendiri yg xpernah mampu utk melupakan, melepaskan...
Biarkan..
Smoga syawal yg tiba ni, membawa kebahagian pd dia yg jauh..smoga sejahtera dan sntiasa gembira di samping yg tersayang...
Kita kat sini pohon kemaafan atas smua kekhilafan dan salah silap kita, yg terlihat atau terselindung...
Salam Aidilfitri...
Maaf zahir batin..
Dpd kita di melaka..

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 comments:

Post a Comment