CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 12, 2011

pics with my cayangs, tp takde qila..

duduk kat umah baru seminggu..
tp dah duk teringat2 kat kawan2 semua..
hmm
bayangkan la, to go on for years without them all...
harap2 we will all still be together, walaupun terpisah jauh...

hmm..
semalam i was watching tv, my adik2 ni yg nak nengok, so, we watched konsert AFNIL..
ala2 kenangan smua AF la..
i am NOT a fan of AF at all..kecuali masa AF 3 saja..
yg lain2 tu, saya ni mmg xsuka AF..
uhu..
tp kerana adik2 ni suka, so we watched that konsert AFNIL..
oo..
saya xnak ckp pasal that concert..
tp about one song yg Aznil nyanyi..
my favourite song masa muda2...yg dinyanyikan oleh arwah Along Spoon, yg saya gilai di kala usia muda..
ahaks...

Rindu Serindu Rindunya....

Berikanlah jawapan

Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Setelah kasih lama berlalu

Tidak mungkin kulupa
Perjanjian kita
Di bawah rumpun bambu
Di kala bulan sedang beradu oh..oh..

Mengapa terjadi perpisahan ini
Di kala asmara melebar sayapnya
Mengapa kau pergi di saat begini
Di kala hatiku terlukis namamu

Kalau memang tiada jodoh
Apa lagi nak ku heboh
Aku malu pada teman
Pada semua

Rindu ... rindu serindu rindunya
Namun engkau tak mengerti oh...oh
Pilu ... pilu sepilu pilunya
Namun engkau tak perduli

Malu ... semalu malunya
Namun apa daya orang tak sudi
Mahu ... semahu mahunya
Namun apa daya orang dah benci

Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Aku malu

sgt2 terasa di hati saya ini..
sgt2 terkena diri saya ni..
hampir terasa mau tutup sang tv..kerana perasaan yg menikam2 di kalbu...
especially, di kala, "kalau mmg tiada jodoh, apa lagi nk kuheboh...aku malu pada teman,pada semua....."

so kawan2..
fahamkan la apa yg saya rasa ni..
plz sgt2..
diamkan je apa jua yg terasa di hati kalian..
saya tak mampu berkata..
tapi saya jua tak mampu nk berdiam diri..............

0 comments:

Post a Comment