CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 13, 2011

alkisah lesen memandu :P

Time balik td, tumpang kreta Tas, masa smpai dpn uia, pakguard tahan..mintak lesen..
huuu..saya yg bz body ni pn bertanya lah..kenapa..
pakguard tu bagitau, ada budak tu driving takde lesen, then langgar tembok...
wooo...saya dgn sepantas kilat bertanya, laki ke prmpuan..
pakguard jawab, adalah..dia tak mau bgtau further details...

Di hati mula tertanya2..siapakah..
saya dh mula teragak2..kalaulah .....?cmne..
spanjang hari kat labour room, makanye kalau jd pape, pasti saya tak tau...huuu..hati dh berkata2 macam2 time tu..hmm..risaukah...?lebih kpd takut....kalau-kalau la...

Maka saya pn terus bertanya, takde apa2 terjadikan...?
maka org yg ditanya pn agak terpinga2 sbb sdg study dgn tekun..hahaha..
sape suruh takde lesen, mmbuatkan saya 'tersuspect' dia :P

selepas episodes of laughing sbb ada yg mentertawakn saya coz dgr bulat2 crita pakguard + lpas tu jd takut kalau2 ada pape...
selepas saya pn tergelak2 sbb kata2 yg sgt klaka...
siap mengaku "kita ni pro tau"
hehe..ye saya tau...n kita akui....lebih cekap memandu berbanding saya yg driving ari2 tp asyik je takut..

Takpelah, yg penting,
the one yg driving without license (xde lesen tau, bukan tak bwk lesen..) is not the one i know..
let it remains so....

0 comments:

Post a Comment