CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 1, 2009

A day of nothingness~

Hmm...smalam malam kita baru smpai Kuantan...bersama smangat yg berkobar2 utk menempuh kehidupan dlm posting O&G yg tgal bbrapa ari aje lg ni....dah recharge smula stelah spending the weekend with my family~
Tp arini....huhuhu..kekecewaan melanda semula...
Wahai posting O&G, adakah anda mmg ditakdirkan utk meruntun semangat ku...
adakah aku yg tak cukup kuat utk menempuh posting ini....
betapa payah nya buatku utk meneruskan langkah ini...
ditambah dgn rasa kekecewaan dan kesedihan....apa yg aku mampu lakukan lagi....
Takpelah, ada 2 minggu lagi...
Takpelah, ada byk masa lg....
Takpelah, ada peluang lagi....
Tapi buat hari ini, aku terasa aku telah kalah dgn prasaan sedih dan kecewa ini...setelah apa yg kuharapkan berjalan lancar, tak membuahkan hasil sperti yg aku idamkan.....
Mungkin esok adalah hari yg cerah buatku~

3 comments:

Miss Azra

wada..
kte pon kecewa sgt2 dh ni.. :(

Unknown

wada chayouk!! kena banyak berdoa spy Allah permudahkan k :) semua org mesti byk kali je sedih dan kecewa, buat sekadar termampu :)

Wada Adam

Thanks a lot jetul,maryam.... hehe :) nampaknye kita kena usaha lebih gigih lg lepas ni :)

Post a Comment